Wiskunde OverLeg (WOL)

Wat is het WOL?

De afkorting WOL staat voor Wiskunde OverLeg en is een studentenorgaan dat studenten Wiskunde (en toepassingen) van de Universiteit Utrecht in verschillende raden en commissies vertegenwoordigt. Wij staan voor jou als student klaar om de afstand tussen studenten en docenten te verkleinen.

Wie zijn wij?

In het studiejaar 2021-2022 vertegenwoordigen Jasmijn, Richard en Anouk het WOL.

Jasmijn is tweedejaars wiskundestudent. Haar hobby’s zijn onder andere roeien bij Triton, Just Dancen, getallenpuzzels, koken en voetballen. Ze is de voorzitter van het WOL en is lid van de faculteitsraad.

Richard is tweedejaars wiskundestudent. Hij speelt graag een potje (zaal)voetbal en schaakt graag, daarnaast bekijkt hij graag de sterrenhemel. Naast penningmeester van het WOL vervult hij een taak binnen het departementsbestuur.

Anouk is derdejaars wiskunde student. Ze wandelt graag in Woerden of over het Pieterpad, maar naast actief zijn zit ze graag met een grote mok thee op de bank met een boek voor haar neus. Ze is de secretaris van het WOL en zit daarnaast in de Onderwijs (Advies) Commissie.